Haftmarket.pl

Fartuchy dla kelnerów, fartuchy dla lekarzy,
buty medyczne

Regulamin sklepu

Opis

1.
Sklep internetowy HAFTMARKET.pl prowadzący sprzedaż wysyłkową jest własnością firmy:

HAFTMARKET
Marta Briegmann
ul. Świecka 36a
89-500 Tuchola
NIP: 561 154 68 19
REGON 341360668

2.
Domniemywa się, że Użytkownik, składając zamówienie, zapoznał się z treścią Regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.

3.
Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. HAFTMARKET.pl zastrzega sobie prawo wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu ze sklepu.

4.
Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie „formularza zamówienia” znajdującego się na stronach sklepu HAFTMARKET.pl.

5.
Składający zamówienie jest zobowiązany do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym wypełnienia „formularza zamówienia”

6.
Klient zobowiązany jest do podania swojego aktywnego maila oraz numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego w celu umożliwienia potwierdzenia zamówienia.

7.
Po złożeniu przez Użytkownika zamówienia otrzyma on automatyczna odpowiedź ze sklepu potwierdzającą przyjęte zamówienie. Sklep zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Brak potwierdzenia przyjęcia zamówienia oznacza, iż zamówienie to mogło nie zostać przyjęte do realizacji.

8.
Sklep HAFTMARKET.pl w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do rzetelności takiego zamówienia.

9.
Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

  • w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w momencie otrzymania zamówienia,
  • w przypadku zamówień płaconych przelewem na konto - w momencie otrzymania gotówki.

    10. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że strony postanowią inaczej.

    11. Jest możliwość wykonania towaru na indywidualne zamówienie klienta. W tym wypadku prawo do rezygnacji z zakupionego towaru nie obowiązuje.

    12. Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich . Podane ceny nie obejmują zryczałtowanych kosztów przesyłki.

    13. Sklep HAFTMARKET.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.

    14. Sklep HAFTMARKET.pl zastrzega sobie prawo do poszerzania oferty sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych oraz dokonywania w nich zmian.

    15. Maksymalny czas realizacji zamówienia (do wysłania przesyłki do Użytkownika) wynosi zgodnie z ustawą do 30 dni . W tym czas dostawy realizowanej przez Pocztę Polską (przesyłka priorytetowa: 1-2 dni) lub kuriera DPD, UPS, K-EX, Siódemka (1-2 dni robocze).

    16. Sklep pobiera zryczałtowaną opłatę obejmująca koszt przesłania przesyłki do Klienta.

    17. Sklep HAFTMARKET.pl może w ramach promocji zawiesić pobieranie zryczałtowanej opłaty, umieszczając stosowną informację na stronie sklepu.

    18. Firma nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez Pocztę Polską i firmę kurierską.

    19. Na życzenie klienta wystawiany jest rachunek.

    20. Klient ma do dyspozycji następujące formy płatności:
    przedpłata na konto bankowe sklepu,
    przy odbiorze - należność pobiera listonosz lub kurier.

    21. Wykonujmy produkty tylko i wyłącznie na zamówienie, nie posiadamy stanów magazynowych i gotowych produktów.

    Reklamacje

    1.
    Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony, posiada oryginalne metki, przywieszki i naklejki.

    1. (a) Obuwie medyczne firm Suecos oraz Oxypas z uwagi na liczne atesty, które mogą ulegać naruszeniu i ze względu na bezpieczeństwo nie podlegają zwrotowi lub wymianie chyba, że produkt został fabrycznie źle wyprodukowany.
    1. (b) Bielizna z przyczyn higienicznych nie podlega zwrotowi lub wymianie.

    2.
    Reklamowany towar prosimy wysyłać na adres:

    HAFTMARKET
    ul. Świecka 36a
    89-500 Tuchola

    3.
    Przesyłki za pobraniem nie są przyjmowane!

    4.
    Sklep daje gwarancje zwrotu kwoty odpowiadającej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem na konto wskazane przez klienta. Koszt poniesiony przez klienta w celu odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

    5. Towar wykonany na specjalne zamówienie,Z konkretną dedykacją ,imieniem,datą lub innym specyficznym napisem,nie podlega zwrotowi chyba że jest uszkodzony lub został wykonany niezgodnie z zamówieniem.
    6. Reklamacje nieuzasadnione, powstałe w wyniku uszkodzenia lub z niewłaściwego użytkowania towaru, nie będą uwzględniane.

    Postanowienia końcowe

    W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego. Ustawy z dnia 02.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

    Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
    Zespół sklepu

    Operator Kart Płatniczych:

    Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

    Czas realizacji zleceń:

    Jeśli produkt jest w naszym magazynie realizacja trwa 24 godziny od momentu opłacenia zamówienia.
    Jeśli produkt nie jest w naszym magazynie realizacja następuje z magazynu producenta:

    Cherokee: 2-4 tygodnie
    Dickies: 2-4 tygodnie
    Code Happy: 2-4 tygodnie
    Sapphire: 2-4 tygodnie
    Heartsoul: 2-4 tygodnie
    Suecos i Oxypas: 1-2 tygodnie
    Portwest: 3-4 dni
    Pozostali producenci: 2-3 dni

    Uwaga. Na czas realizacji liczą się dni robocze. O zmianach w terminach dostaw staramy się informować jak tylko jest to możliwe. Przesyłki mogą nastąpić znacznie szybciej niż jest to w tabelce terminów. Dziękujemy za wyrozumiałość.